Ενα ακομη Κοιλιοκακικό Μπλογκακι....

Η Κοιλιοκάκη αποτελεί λέξη αγνωστη στους πολλους...
Για κάποιους όμως απο μας διαμορφωνεί την καθημερινοτητα μας...

Η γλουτένη αποτελει συστατικό τροφων, αγνωστο στην πλειοψηφια του πληθυσμου...
Για κάποιους όμως απο μας, η αποφύγη της απο την διατροφη μας ειναι η μοναδική θεραπευτικη προσεγγιση της κοιλιοκακης...

Ενα μπλογκ λοιπον που μεταφερει τις εμπειριες, τις ιδεες, τις σκεψεις, τις δυσκολιες, τα κωμικα ενιοτε και τα δραματικα της "αποπομπης" της γλουτενης απο την καθημερινη ζωη μας....

Στέφη Αρέλη ( aegeotissa@gmail.com )


22/7/11

Λιγα λογια για το blogακι αυτο το κοιλιοκακικό...

Η κοιλιοκάκη και η συνεπακόλουθη διαιτα ανευ γλουτενης εισήλθε στην ζωη μας πριν απο 9 χρονια... Εκτοτε πολυ εμπειρια, πολλες εικονες συσωρρευτικαν ,πολλα μικρα ή και μεγαλα γεγονοτα συνδεθηκαν, ειτε με το νοσημα αυτο ειτε με την διαιτα που πρεπει να ακολουθηθει...
Το μπλογκ αυτο δεν ενεχει σε καμια περιπτωση θεση ενημερωτικης σελιδας, ειδικου συμβουλου, συλλογου, κοινοτητας κλπ κλπ... (και φυσικα δεν ανταγωνιζετε  τα υπαρχοντα site και πορταλ, ουτε βεβαια σκοπευει να μονοπωλει την ενημερωση)  .
Μονο τις σκεψεις μου, τον λογο μου, την αποψη μου και τους προβληματισμους μου καταθετω...
...την χαρα μου οταν πετυχει μια συνταγη...
...τον ενθουσιασμο μου οταν βρισκω ενα νεο προιον που γραφει τις μαγικες λεξουλες "χωρις γλουτενη"...
... τον εκνευρισμο μου με ζυμες που δεν πετυχαν...
...τις αποριες - συνεχης ακομη και τωρα-
αλλα κυριως και πρωτιστως τις εμπειριες μου...
Ειστε ολοι καλοδεχομουμενοι στο ιστολογιο αυτο....

Σημειωση σημαντικη.... Καποιοι φιλοι και συνοδοιποροι σε αυτον τον "αγωνα" μπορει να σπευσουν να αποδωσουν την αποφαση μου να αποχωρισω απο τοπο που στο παρελθον φιλοξενουσε τις θεσεις μου και τις σκεψεις μου , σε προθεση να δημιουργισω αυτο το ιστολογιο... Καμια σχεση. Απλα η αναγκη μου να καταθετω γραπτως και συνεχως  τον λογο μου ειναι γνωστη σε ολους και μεγαλη. Σαφως λοιπον δεν θα μπορουσα να μεινω χωρις καποιο βημα εκφρασης... Καποια απο τα κειμενα που θα ακολουθησουν θα σας φανουν γνωριμα... ειναι κομματια δικα μου που τα αγαπω και που σιγουρα θα εχουν κατι να πουν και στους παλιους αναγνωστες αλλα και στους νεοκοπους...